båtmuseet

Jag som de flesta andra tog mej in på de jag sökte, estetisk musik! Jippie! :D
Dock så söööööög de att Philip inte tog sej in, nu känner jag ingen jag ska gå med + att philip äääger! trist...
Jag trodde helt ärligt att jag inte skulle ta mej in på första intagningen, men otroligt nog så gjorde jag de! :D

Om ett tag så drar våran familj, ebba, (och kanske nån fler från hennes familj) till båtis och ska käka middag.
Hart hört att det finns en person där som skämms för att jobba där, men du behöver inte skämmas, det är väl inge fel med att sommarjobba på båtis, som sagt, det är bara ett sommarjobb :D

Meen, det ska bli kul.

Ikv så ska jag nog vara med Emelie, efter att hon jobbat färdigt (kl halv åtta tror bestämt).
Ska försöka få henne att gå med på att vi ska bada på båtis, men det vet hon inte om än:]



Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0