jag är en soffpotatis.

Idag har jag känt mej som en riktig soffpotatis.
Bara degat framför tvn och datorn hela dagen,
hade hoppats på att det skulle bli fint väder idag så man kunde ligga ute i solen hela dagen.
Men icke! Jag som gick upp halv 10!!! Raaaackarns.
Den som bestämmer vädret är skyldig mej sol!
Aja..

Nu sitter jag och ser Herbie - fulltankad tillsammans med mina naturchips och cola :)
lite ensamt men det kan jag leva med :)
dock är ni välkommna att komma och göra mej sällskap! :)

Hade ingen bild nu heller, har en dator som inte tillhör mej alltså har jag inga bilder på den heller, kan bara ta ifrån internet...

menmen, jag hittade då en fin bild från i fredags på några skit heta pojkar som jag lånat av rebecka :)
(hoppas det var okej?)

vissa är helt enkelt snyggare än andra!




Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0