jag är pank

Har idag beställt en kjol ifrån Bubbleroom och två bikiniöverdelar ifrån Nelly, blir spännande att se hur de ser ut sen! :)

Taggar intagningsprovet imorrn :)
Hoppas hoppas hoppas! Jag får nå extra poäng!
Vore hur bra & hur kul som helst! +att det skulle öka mitt självförtroende as mke!


Sitter och funderar på vad jag kan lägga ut för bild för att göra inlägget roligare....

som sagt... det handlar om att bjuda på sej själv.
Denhär bilden togs när jag, ebba och hennes familj var i åre under sportlovet och jag
bestämde mej för att testa locka mitt hår genom att göra de i "skruvar".
Detta blev resultatet då jag gjorde alldeles för många i alldeles för kort hår.
Där var det HELT snus torrt! Kan ju säga att jag duschade bort det några sekunder efter denhär bilden togs.


Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0