Jag har fått industrialen!

Igår vad jag på stan med Oscar, Emelie, Sannape, Moa & Marika, det var as kul måste jag säga!
Brände en massa pengar... men de var värt det :)
Fick dessutom hem den efterlängtade industrialen (pinne i örat) igår!
Gick och satt i den direkt och S*ATAN så ont det gjorde! Det gör fortfarande ont, dunkar oavbrutet heeeeeeela tiden!
Ajajajajajaj! Men det är värt det!

Började dessutom gråta på skolan... Vi såg Titanic och det var sorgligt okej!? hehe
Nämen den var sorglig som de allra flesta vet.

Ikväll blir det nog att fara till kallholmen med en massa roligt folk :)

Lägger ut bilder på de nya inköpen, industrialen och det sen, + kanske några bilder ifall det blir någ från ikv :)


Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0