måste du vara så tjurig?

Jag taggar verkligen stan med Emelie, Oscar & Marika imorrn, kommer bli as kul!
Ska försöka hitta nån skolavslutningsklänning :) Jag verkar aldrig kunna lyckas... menmen

Belv så glad för alla komplimangerna om "mina" leggings jag hade på mej idag :D
Sanningen är att det är min systers :P Men jag blev själv så kär i dom så jag kommer förmodligen köpa egna imorrn ;)


(<--Lovisa, Jag & Lovisa, Jag-->) De här bilderna togs för länge sen och som ni ser med mobilkamera

Och oj så hungrrig jag är! Såklart var jag tvungen att tjuras om att inte äta "fiskgratäng" eftersom det var det på skolan så jag värmde upp klyftpotatis ist och skulle äta det men de smaka skit så jag slängde de och sen blev det ingen mer middag för mej eftersom jag var alldeles för lat för att göra någonting nytt....
Dåligt Mathilda dåligt.... aja, smällar man får ta.



jag får käka snö....


tyckte jag var ganska duktig som la ut TVÅ bilder idag!

HEjdå

Kommentarer
Postat av: Lillaja

Ja du, det är skönt att höra att det finns hopp om kloka tänkar även för dej ;-))

2010-05-27 @ 13:54:06

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0