två grillningar i ett inlägg

eftersom jag varit så sjukt dålig på uppdatera, som vanligt så kommer bilder ifrån två grillningar här nu på samma gång.

första grillningen: det var jag, fanny, tessan, björne och lukas.
rolig kväll trots att det först regnade, att vi hade svårt att hitta en grillstuga, att vi nästan blev ihjäl gasade och att ALLA stog huvet i taket xD

for sedan till en söt pojke och spenderade natten där.

började kvällen på max sen blev det vitberget




andra grillnignen: var i tisdags(?), det var jag, jonas, fanny, tessan, matte, emelie, oscar och adam.
det var också sjukt kul! fick träffa alla igen åsså har vi ju alla lite spårad humor... haha




4st bilder är lånade av fääänny
av alla: 1a, 2a, 5e, 14e

Kommentarer
Postat av: fanny

så jävla drogad ja ser ut på bilden me tess hahahahahhaha!

2011-04-21 @ 16:59:21
URL: http://megapung.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0