DÅLIG UPPDATERING PGA AV FÖLJANDE

igår var jag med john då vi mer eller mindre for o impuls badade i strå, nej jag hoppade inte, var för feg...
men jag badade!
sen for vi till mig, tjollra på tills thim kom och anslöt sig
drog o tvätta bilen komme hem alldeles för sent för att ens orka starta datorn

idag har jag jobbat från klockan elva till fyra, har hållt på med mitt hår sedan ca, klockan sex?
har tagit ut all gamal skit ris hårförlängning, avfärgat håret två ggr, satt i ny hårförlängning

imorgon blir det att färga, slinga och klippa håret
sen bär det av till pdol!
parrtty!


kan ju tillägga att jag passar bättre i mörkt hår än i ljust som jag har för tillfället (som också ska bli lite ljusare)
bjuder på bilder före, under, och efter, även då jag är utan löshår
spännande!



denhär färgen vill jag ha!

Kommentarer
Postat av: fannyolsson

det kommer nog bli snyggt ska du se ;)

2011-07-30 @ 13:29:16
URL: http://megapung.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0