hemma igen

nu är jag hemma igen
har solat sen for jag till trästocks för att se liquid echoes med fanny och tessan
blev ett besök på dallas för att hälsa på jobbarkompisarna sen vart de god mat @ fannys made by fanny och tessan, as gott!

nu ska vi snart bege oss till trästocks för att.... vandra runt? se adept? vet ej
ha kul!
taggar imorrn iaf! kapten röd att party!
jobbar ioförsig på dagen, men börjar klockan fyra och slutar nio, hoppas på sol på morgon iaf för att jobba på mig än så länge knappt synbara bränna...


mycket snygga och seriösa brudar

visar bilder ifrån stockholm när jag kommer hem, eller rättare sagt imorgon eftersom jag förmodligen kommer komma hem ganska så sent




Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0