till dom som förkänar det

Just nu..
Kär:
vet inte
Glad: nja, kommer bli
Trött: lite
Vild: nej
Nervös: nej
Uttråkad: nä inte just nu
Irriterad: nej
Ledsen: nej
Besviken: nej                                                                               
Arg: nej
Sjuk: lite förkyld:(
Stressad: hjå
Förvirrad: lite
Sårad: vey inte
Olyckligt kär:

Random stuff...
Någon som förstår dig:
fanny, tessan, tobbe, emelie
Någon som du hatar: ingen tror jag
Vem kramade du senast: hm... tobbe kanske?
Vem pussade du senast: alexander
Vem ringde dig senast: pappa
Vem ringde du senast: alexander
Har du några kärleksproblem: vet inte
Har du ätit något idag: nej
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag: nej

Jag
Saknar någon just nu:
ja
Är rädd för att bli övergiven: ja
Sjunger i duschen: haha det händer
Morgonperson: ne!
Är kär i kärleken: ibland
Skrattar åt mina egna skämt: iblandxD
Vill ha barn: i famtiden

Har du...
Glasögon/linser:
nej
piercingar: en del
För många vänner: nej
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: nja
Sagt" jag älskar dig" till någon idag: nepp
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja
Somnat gråtande: ja

Brukar du...
Titta dig själv i spegeln:
ja
Drömma mardrömmar: nja, drömmer typ aldrig
Klä dig i svart: yeez
Hata folk: nja, inte så att jag menar det
Lita på folk: säger som linnea, dom som förtjänar de


Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0