jag berättar för mycket för min syster

(rubriken har inget med inlägget att göra)

hej allihopa!
känner mig typ duktig som bloggar.

hittade en lista på ens blogg, så jag snodde den bara för att jag än
så länge inte har något vettit att blogga om

Vem är snyggast av dina vänner? ....alla är jävligt snygga men får säga fanny bara för att hon är så awesome!
Vem är fulast?
mina vänner är vackrast!
Vem har du alltid roligt med?
oj, bullegull kanske:]
Vem är mest spårad?
haha gissa, fäääääänny (philip du ligger också högt upp på min lista)

Vad brukar ni hitta på? säger som min källa, allt och ingenting

Vem har du känt längst? skulle tro att det är ebba.. dock så umgås inte vi mycke längre

Har du kysst någon vän någon gång? Ja

Vem drömmer du om på nätterna? jag kommer oftast inte ihåg vad jag drömmer, men när jag väl gör det är de typ alltid något bra, dock vad det är håller jag för mig själv;)

Vad längtar du mest till? SOMMARN

Vem vet mest om dig? ...emelie? bullen är nog mest uppdaterad nu för tiden men tror ändå att det är emelie

Vem lagade du mat till sist? das familia, igår tillsammans med min syster yster

Vem kramade du senast? hm... ♥ kanske

Vem ringde dig senast? måste kolla... min papa

Vem smsade du med senast? bullis, han vill kidnappa min gitarr:(

Vem kan du prata med om allt? bullis, & emelie, även fast så mycket har kommit emellan oss

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Tänk för att de gör jag!

Vad är det roligaste du har gjort i veckan? måndags

Vad Vem vill du ha just nu?




nu går jag ut och går, byyyyyyyyyye


Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0