nej, jag har aldrig ätit på x1

idag har jag degat i sängen, käkat go mat (rester ifrån igår), legat i solen

pappa betalade mig 20kr för att få veta vad jag tänkte på

har tränat lite pianoläxa, nu tror jag ska städa mitt rum, det ser ut som någon släppt en bomb där inne...
kanske ska börja med svenska uppsatsen, borde börja med svenska uppsatsen

vad tycker ni om att jag skulle lägga upp ett videoklipp där jag sjunger? vågar jag?
skulle typ ändå va kul med lite variation, men jag vet inte, vad tycker ni?















mina paranteser (föräldrar) är i stan, skulle fixa nå grejer sen köpa hem
mat ifrån krysset eftersom jag aldrig ätit där...
seeeeen, ska jag och syster yster ut och springa





igår, ferre -> edda -> brasan på kyrkholmen




bilder lånade av tessan

Kommentarer
Postat av: Tessan

Lägg ut när du sjunger!!!:D

2011-05-01 @ 17:05:48
URL: http://glassgott.blogg.se/
Postat av: Saga

klart du vågar mathilda söt!!

2011-05-01 @ 17:48:36
URL: http://sagastenman.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0