nu är de slut!

ska sluta med alla onyttigheter! alla! diet, börjas imorgon klockan 9.00 (vill njuta av en sista kopp varm choklad till frukost) sen inget inget inget mer! önska mig lycka till! det lär behövas....

idag,
for till fanny efter skolan,
vädret var trist (vilket ni kanske ser på den första bilden här nedanför, klicka på den)


så vi såg en bra film o käkade jordgubbar å ostkrokar!


sen kom solen fram så då gick vi ut!



efter en stund kom tessan, vi köpte glass på stigs (vi sprang dit eftersom de var två min kvar tills dom stängde)
"lekte" lite med smådjuren efter som fanny blev hamstervakt idag


imorgon är det termins på skolan, känner mig lite nervös...
sen så ska jag och fanny spela in decode! kommer kanske upp på bloggen imorgon, den som lever får se

Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0