upp tidigt!

fick stiga upp tidigt idag för att före skolan ska jag hinna:
  • plugga historia
  • fara tidigt till skolan så jag hinner plugga lite gemu
  • lägga köttet vi ska grilla ikv i marinad
  • föra över historian på ett usb

hoppas bara att jag hinner klart historian! ska jobba med det lite på lunchen också eftersom jag har långt hål då, kommer bli stressigt för klockan 12.00 SENAST ska det vara inlämnat! ajaj....

efter skolan ska jag på stan (?) kanske, beror på hur bra alexander lyckades;)
sen hem, städa hela huset (som jag inte hann igår)
hoppas på att fanny och några kommer så ska vi grilla och bada
sen drar vi nog upp till stan igen och är me nå folk, kanske far på nån fest elr nå?
vet ej vars jag ska spendera natten än... får återkomma med det.


Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0